5 najpogostejših vprašanj o turističnem zavarovanju
- Datum objave
- Kategorija
- Info
- Statistika
Potovanja in kampiranje v tujini so najpogosteje povezani s prijetnimi doživetji in kasneje s prijetnimi spomini. Na vsakem potovanju ali dopustu pa vas lahko preseneti vrsta nepredvidljivih dogodkov, ki prijetno potovanje kaj hitro pokvarijo.
Določenim nevšečnostim se ne morete izogniti, proti njim in predvsem proti njihovim negativnim posledicam pa se lahko učinkovito zavarujete. S polico turističnega zavarovanja v žepu bo za vas in vaše družinske člane vsako potovanje varnejše in bolj brezskrbno.
Turistično zavarovanje priporočamo tudi za kampiranje, zato skupaj z zavarovalnico Triglav odgovarjamo na najpogostejša vprašanja:
1. Katero turistično zavarovanje izbrati?
Žal niti v tujini nesreča ne počiva. Lahko zbolite, izgubite prtljago, povzročite nesrečo … z vsem tem se ljudje srečujejo tudi na potovanjih.
S turističnim zavarovanjem Zavarovalnice Triglav vam v zgoraj omenjenih primerih ne bo treba raziskovati in iskati pomoči v neznanem okolju. Mi vas usmerimo na pravo mesto in poskrbimo za hitro in učinkovito pomoč.
Prav tako vam stojimo ob strani, če se vam poškoduje prtljaga, izgubite prtljago ali osebne dokumente, rešujemo zagate zaradi zamude letov, predčasnega vračanja domov ipd., v primeru poškodovanja tretje osebe ali stvari pa imate vključeno tudi zavarovanje odgovornosti.
2. Kdaj skleniti zavarovanje potovanj v tujino?
Velja poudariti, da to turistično zavarovanje začne veljati šele naslednji dan po sklenitvi zavarovanja in plačilu premije ali kasneje. Zato ga je treba skleniti najpozneje na dan pred potovanjem. Zavarovanje lahko enostavno sklenete prek spleta, na poslovnem mestu Zavarovalnice Triglav ali na pooblaščenih turističnih agencijah.
3. Kako prijaviti škodni primer?
Priporočamo, da v primeru nezgode ali bolezni v tujini pokličete asistenčni center, ki nudi 24-urno pomoč oziroma asistenco, in sicer na tel. št. 386 2222 2864. Ta bo potem organizirala zdravljenje in v okviru zavarovalne vsote pokril stroške zdravljenja v bolnišnici ter stroške prevoza do bolnišnice ali v domovino. Radi bi poudarili, da se je na asistenčni center potrebno obrniti čim prej oziroma najkasneje v 48 urah od nastanka bolezni ali škodnega primera.
Če zaradi okoliščin asistenčne pomoči ne morete uporabiti in boste stroške zdravljenja in drugih storitev poravnali sami, lahko povračilo stroškov uveljavljate po povratku v domovino na naši najbližji enoti. Predložiti morate zavarovalno polico, celotno zdravstveno dokumentacijo in originalne račune, ki jih zahtevajte ob plačilu storitev.
Če pa v tujini ne iščete zdravstvenih storitev in si sami organizirate prevoz v domovino ter šele tu obiščete zdravnika, potem to ni več predmet zavarovanja za tujino, saj so ti stroški kriti v okviru obveznega zdravstvenega zavarovanja v Sloveniji.
4. Je možno zavarovati odpoved potovanja?
Na voljo imate samostojno Zavarovanje odpovedi turističnih potovanj in Zavarovanje odpovedi večkratnih potovanj v tujino. Slednje lahko sklenete kot razširitev paketa C celovitega Zavarovanja potovanj v tujino.
5. Po čem se razlikujejo paketi zavarovanj?
Ko se odločate o primernem zavarovanju potovanj v tujino, ne razmišljajte le o cenovno najbolj ugodni možnosti. Raje se vprašajte, zakaj sklepate to zavarovanje in kakšnim nevarnostim boste na potovanju izpostavljeni.
Izbirate lahko namreč med tremi paketi zavarovanj, ki omogočajo kritja po vaši meri in so časovno prilagojeni času trajanja potovanja oz. potovanj.