Volkswagen ID. Buzz že na ogled v nakupovalnem središču Aleja

Datum objave
Kategorija
Statistika

V začetku oktobra je Volkswagen Slovenija v njihovem ID. Hub razstavnem salonu v ljubljanski Aleji predstavil novi ID.Buzz. Gre za prvi Volkswagnov električni enoprostorec, ki se je pridružil preostalim modelom električnih vozil VW ID.3, VW ID.4 in VW ID.5.

Če je bil sredi junija na ogled še »testni« model, pa si lahko sedaj že ogledate pravega ID. Buzz z opremo Pro. Prodajalci tudi že sprejemajo prva naročila, predvidene dobave prve dobave vozil pa so že konec letošnjega leta.

VW ID. Buzz je naslednik legendarnega Bullija, glede na to, da so pri Volkswagnu prenehali z izdelavo priljubljenega Sharana, pa lahko rečemo, da bo zanimiv tudi za družinske prevoze in kampiranje

V dolžino meri 4,71 metra (za primerjavo Sharan 4,85 m in Multivan 4,97 m), v višino pa 1, 93 metra, glavna razlika glede na ostala električna vozila pa je v prtljažnem prostoru. Tam ima ID. Buzz za ob postavljeni sedežni klopi v drugi vrsti 1.121 litrov uporabnega prostora, kar je ogromno in tako vozilo postane zanimivo tudi za ljubitelje kampiranja, ki imamo na poti na počitnice vedno veliko kamping opreme.

In predstavljeni model je opremljen tudi z zložljivo vlečno kljuko. Pravijo, da je dovoljeno vleči lahke priklopnike in počitniške prikolice do največje dovoljene mase 1.000 kg.

V Aleji je na ogled potniški ID. Buzz s petimi sedeži opremljen z elektromotorjem moči 150 kW oz. 204 KM, ki se nahaja pod prtljažnim prostorom v zadnjem delu vozila in poganja samo zadnji kolesi. V bodoče je tudi za ID. Buzz predviden močnejši elektromotor z 295 kW (400 KM) in pogonom na vsa štiri kolesa.

Baterije kapacitete 77 kWh so zaradi boljše porazdelitve teže in posledično lege vozila integrirane v tla. Glede na to, da je najvišja hitrost omejena na 145 km/h, je tovarniški podatek o kombinirani porabi 21,3 kWh na 100 km in skupen doseg okoli 400 km.

Povprečna poraba elektrike je nekoliko višja kor pri manjših vozilih tudi zaradi teže, saj ID. Buzz na tehtnici pokaže dobri 2,5 t. Največja polnilna moč pri hitrem polnjenju (DC) znaša do 170 kW, kar pomeni, da je na stebričku za hitro polnjenje z ustrezno polnilno močjo mogoče napolniti baterijo od 5 do 80 % že v dobre pol ure.

Prednji del je ostro odsekan, ima pa tudi pokrov, vendar tu ne gre več za pokrov motorja, ker je pač motor zadaj. Pod pokrovom je nekakšen »servisni« del vozila, kjer sta za voznika zanimivi le posodi za vetrobransko tekočino in hladilno tekočino. Za osvetlitev ceste pa skrbijo moderne matrične LED luči.

Notranjost vozila je prijetna in zelo svetla, predvsem pa digitalno električna. Pohvalno je, da so uporabili veliko USB-C polnilnih mest, dodan je tudi prostor za mobitel z možnostjo enostavnega brezžičnega polnjenja.

Pred voznikom je manjši ekran z vsemi potrebnimi informacijami za vožnjo in digitalnimi merilniki, na sredini armature pa je potem še večji barvni zaslon z navigacijo, informacijami o porabi elektrike, radio (tudi digitalni sprejem DAB+), povezave z mobitelom, sistemom za upravljanje prezračevanja ...

Voznikov in sovoznikov sedež sta udobna, opremljena z držali za obe roki, v drugi vrsti pa smo pričakovali tri ločene sedeže kot je bilo npr. pri Sharanu, vendar pa je le klop z 2 + 1 sedežem, ki pa je ni možno enostavno odstraniti iz vozila. Pohvalno pa je, da so za dostop do zadnjih sedežev ohranili drsna vrata (električni pomik), kar precej olajša vstopanje na ožjih parkiriščih.

Če bi želeli pridobiti večji prtljažni prostor, lahko klop zložite (1/3 ali 2/3), vendar ne v ravno dno. Tega boste dobili šele ob uporabi dodatnega dvojnega prtljažnika (doplačilo), ki pa pride prav v primeru popotovanja in bi si nekdo v vozilu uredil ležišče za dve osebi.

Cena za VW ID. Buzz Pro se prične pri 61.483 €, razstavljeni model z dodatno opremo pa stane 74.188 €. Od te cene se potem odšteje subvencija Eko sklada električna vozila (-4.500 €).

Več o novem električnem Volkswagnu ID. Buzz izveste na > www.porscheinterauto.net